allt ja ville säga.

hejhej, vart inget inlägg igår eftersom att ja kom hem lite senare från bion och efter de så gick ja i pricip och läggde mig eftersom att jag fick ett oplanert sommar jobb hehe, så nu ska ja jobba den hära veckan och nästa(y) nån da ska street strangers träffas så vi få nån ordning på allt de hära :s
de va ju iaf lan på fredan där, då va vi hos julia, så va vi hela gänget :D  så vi "sov" där till på lördan, mot kvällen så gick vi hem till mig och kollade på film ^^
och ja som ja sa va vi ju på bio igår, kollade på the amazing spiderman i 3D, den nyaste :) de va skit bra!
och idag så har ja jobbat hela dagen, efter jobbet tillbringades kvällen me julia, tobias och me jonte :)
det ända, det sista, ja ville säga; jag älskar dig, jag älskar dig så jäkla mke... och det är därför jag gråter.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0